top of page

Paasvakantie met slecht weer!


Als het paasvakantie is verwacht je eigenlijk mooi zonnig skiweer! Maar dit jaar dan toch niet. Ik zit voor twee weken in Les Deux Alpes. De eerste week gaf ik vanuit Sneeuwsport Vlaanderen een Freestyle stage te voorbereiding van het BK. Tijdens deze tweede week is het BK. Er worden Belgische titels verdeeld in slopestyle, big air en half pipe. Voor het eerst sinds de laatste 12 jaar zal ik niet meer deelnemen. Ik zal de jeugd van het Airborne Freeski Team coachen tijdens de wedstrijden. Eigenlijk heb ik wel een beetje spijt dat ik me niet heb ingeschreven, maar het is tijd om plaats te maken voor de jeugd in het freestylen. Het weer zit ons wel niet mee, veel wind en slecht zicht. En dat is niet ideaal voor freestyle disciplines. Hopelijk kunnen we de wedstrijden afwerken deze week. Volgend weekend zal ik wel nog deelnemen in Val Thorens aan het BK Skicross.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
bottom of page