top of page

3* FWQ in St. Foy

Eén dag na het BK in Val Thorens nam ik al deel aan een Freeride World Qualifier in St. Foy. Dit was een 3-sterren event wat betekend dat het hoog niveau was. (Het circuit gaat van 1 tot 4 sterren). Dit was mijn derde wedstrijddag op rij en dat was een beetje te veel denk ik. Ik stond redelijk vermoeid aan de start. De sneeuwcondities waren ook niet ideaal en vroegen veel kracht om in te skiën. Ik kwam twee keer ten val in mijn run. Mijn ski's bleven nog wel aan en ik kon altijd mijn run verder zetten, maar mijn score was om snel te vergeten. Ik eindigde 17de op 27 deelneemsters. Maar ik weet dat als ik mijn run goed kan uitskiën ik op dit niveau mooIe prestaties kan halen! Dat wordt een doel voor volgende winter!

Recent Posts
Archive
Search By Tags
bottom of page