top of page

Pow Pow in Tignes

Normaal had ik afgelopen weekend mijn eerste freeride wedstrijd van dit seizoen, maar jammer genoeg werd de wedstrijd afgelast. In de dagen voor de wedstrijd had het te veel gesneeuwd en de flanken waren niet veilig genoeg om een wedstrijd op te houden. Ik vond het wel jammer dat er geen wedstrijd was, want ik zag er wel naar uit. Het is al een hele tijd geleden dat ik nog eens een competitie had gedaan en dan begint dat toch te kriebelen. Nu is het wachten op volgende week in Val Thorens, daar is het Belgisch Kampioenschap/Poederbaas Freeride Festival.

Ondertussen hebben we wel dikke fun in Tignes, de sneeuw is ondertussen al een paar dagen gestabiliseert en dat maakt het veiliger om grote flanken te rijden. Ik en Taco doen de éne couloir na de andere. Ooit zaten we hier op seizoen en we kennen de bergen hier dus goed, we weten de spots te vinden waar het goed is!

Recent Posts
Archive
Search By Tags
bottom of page