top of page

Breckenridge

Afgelopen 2 weken zat ik in Breckenridge in Colorado. Het was leuk om nog eens in een echt goed snowpark te skiën. Breck blijft voor mij toch het beste park ter wereld. Ook zag ik er mijn atleet Tim Kastelijns terug, ik was vorig seizoen zijn persoonlijke trainer geweest. Nu studeert hij in Amerika aan de Steamboat Mountain School, waar hij studie en freestyle ski kan combineren. Het eerste weekend had hij een wedstrijd in Winterpark, daarna hebben we samen getraind in Breck.

Nu ben ik weer een weekje thuis, maar daarna begin ik aan een reeks freeride wedstrijden. Daar kijk ik enorm naar uit. Het zullen mijn eerste wedstrijden zijn van dit seizoen. Eerst ééntje in Tignes, daarna volgt het Belgisch Kampioenschap in Val Thorens en dan waarschijnlijk nog een wedstrijd in St. Foy.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
bottom of page