top of page

Heli Skiën met CMH

Ik heb net 4 dagen heli skiën in Revelstoke BC, achter de rug! Het was echt geweldig! Ik kan het eigenlijk niet beschrijven hoe het is. De organisatie CMH verzorgt alles tot in de details, zowel kwa skiën, als het verblijf en eten. Voor mij was dit mijn beste ski trip ooit! En ik heb er best al wel wat achter de rug. Dankzij Poederbaas en CMH Benelux had ik het geluk deze trip te kunnen winnen. Ik heb me nu al voorgenomen om goed te gaan sparen, zodat ik dit nog eens kan meemaken, beter als dit bestaat volgens mij niet. Een uitgebreid verslag kan je lezen op skibum.be. Het heli skiën is nu wel voorbij, maar de Canada trip nog niet. Ik ga nu eerst even een dagje rust nemen en dan trekken we nog wat verder rond.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
bottom of page