top of page

Triatlon Geel

Afgelopen zondag nam ik deel aan de trialton in Geel. 500m zwemmen, 20km fietsen en 5km lopen! Ik voelde me goed in vorm en had echt zin in nog eens een wedstrijdje. De start verliep wel wat rommelig, de dames starten normaal exact 5min achter de heren, maar om één of andere reden was de starter ons vergeten! Uiteindelijk zijn we pas ongeveer 12min later gestart. En het startsein was heel onduidelijk. Ik had niet echt door dat het het startsein was, tot ik iedereen maar zag vertrekken. IK moest dus al direct achtervolgen. Bij het zwemmen had ik geen goed gevoel, gelukkig ging het fietsen beter, terwijl dat meestal mijn slechste onderdeel is. Het lopen ging best wel goed, dat is dan ook mijn sterkste onderdeel. Mijn totaal tijd was één minuut sneller dan vorig jaar op hetzelfde parcours, er zit dus voorruitgang in. Maar ik had gehoopt op een grotere verbetering en daarom was ik toch een beetje teleurgesteld. Ook vanwege die gemiste start had ik het gevoel dat het beter kon. In de rangschikking werd ik 6de in mijn leeftijdscategorie. Yep, vanaf nu zit ik bij de 40plussers!

Recent Posts
Archive
Search By Tags
bottom of page