top of page

Cursus Instructeur Les Deux Alpes

De eerste week van de Paasvakantie zat ik in Les Deux Alpes. Ik begon er aan de opleiding voor instructeur ski te worden. Het werd een ganse week trainen op slalom ski's. Ski's die ik eigenlijk niet zo echt gewoon ben! Op voorhand had ik een beetje bang dat zo'n week puur technish skiën op de piste me een beetje zou gaan vervelen. Maar eigenlijk viel het zeer goed mee en amuseerde ik me best goed op de piste. Naast de piste was er ook helemaal niks te doen, want sneeuw lag er niet in overvloed. Enkel boven op de gletsjer lagen de pistes er goed bij, maar eens je wat lager skiede, lagen er veel te veel stenen. Op het einde van de week was ik wel geslaagd voor instructeur. Alé, ik ben het nog niet helemaal omdat ik nog enkele theoretische vakken in België moet afleggen. Maar dat is iets voor later!

Recent Posts
Archive
Search By Tags
bottom of page